duminică, 25 ianuarie 2009

Rugaciunea studentului

Va plac mass-urile? Nici mie. Tocmai de aceea, fac diferenta: nu le voi publica pe cele pe care nu le citesc (mai logic de atat nici ca se putea, right?), dar cand gasesc ceva precum materialul de mai jos, il voi afisa ori pentru voi, ori pentru memoria mea intarziata uneori. Mi-ar placea sa am o cate o varianta pentru mai multe domenii din viata mea (daca student oricum nu mai sunt). Iata asadar ce-am prins la vanatoare:

Doamne cine va trece cu bine sesiunea?
Cine va putea veni bucuros inaintea Ta la sfarsitul ei?
Cel ce umbla in dreptate,
cel ce isi face partea pentru examene si nu copiaza la ele.
Acela nu se gandeste cum sa insele, el nu isi face copiutze
si daca are ocazia sa insele fara sa fie descoperit,
el refuza sa o accepte.
In inima lui este Domnul si cum sa fie placut inaintea Lui.
Pentru el Domnul este partea lui de mostenire si rasplata sa.
El nu vorbeste de rau pe altul,
nu primeste ca sa fie ajutat sa insele
si nu ajuta pe altul sa copieze.
In ochii lui cel ce copiaza la examene are putin credit,
dar lauda pe cei putini care se feresc de aceasta,
si cand promite ceva se tine de cuvant.

E o adaptare dupa Psalmul 15 din Biblie. Cine a facut adaptarea, nu ma intrebati: autor necunoscut. Daca l-a trimis ca mass, asa-i trebuie :D


0 COMENTARII: